1 mars

Sitter och äter lite chokladbollar jag bakade för några dagar sedan! Dom är fortfarande kvar, haha ovanligt för att mig.. Brukar alltid äta upp dem innan det gått 2 eller 3 dagar.. Men nu har det nästan gått en hel vecka :-p Ioför sig så gjorde jag trippelsats, men nog om det haha! Kom nyss hem typ och ska förmodligen ladda ner en film för att kolla på! :-)

Kanske smaska på lite äpplen! (Haha om ni undrar vad jag menar med det så brukar jag alltid skära äpplen i små bitar för det är godare att äta då)! Mormor har tipsat mig om det haha.. ;-)
Föresten, tänk att det är första mars idag!? Hade ingen alls koll på det för än alla började snacka om det i skolan.

Tiden har gått så himla fort, och fortare går det! Tänk att jag snart kommer börja i nian och sedan gymnasiet!? Haha nej, skulle verkligen vilja ha en tidsklocka och stanna klockan några år... Snart kommer det ett inlägg om klänningarna jag lovade att visa och även så tänkte jag göra "några sanningar om mig!" för jag har kommit på lite nya saker om mig själv haha... ;PPpPP Va konstigt det lät..

Dagens planer (finns ju inte ens några haha) men det blir att bara ta det lugnt. Trots det fina vädret och fågel kvittrandet så har jag inge lust att gå ut, ni tänker väl säkert att jag är världens tråkigaste människa när ni läser det här.. Men jag är faktiskt väääldigt trött och mina ben kommer väl somna snart? Så idag föredrar jag hellre att kolla på lite mysiga filmer man kan skratta åt eller säga "aw" till och mumsa på lite frukt!
(Och ja, jag är en sån människa som föredrar frukt blandning hellre än godis haha). Har alltid varit en sådan liten nyttig människa! ;-) Men jag överdriver inte det hela till att typ baka "nyttigt" osv.. Det tycker jag inte är kul alls, fy vad tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh så gott!!!

2012-03-01 @ 15:47:58
URL: http://sofiafrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0