Midsommar outfit

Det här hade jag på mig på midsommardagen! Ganska enkelt, men jag gillar att köra på det viset. Shortsen köpte jag häromdagen, likaså linnet. Hann ej locka håret om ni undrar varför mitt hår bara hänger.. Men så är det väl när man har rakt hår naturligt..? Iallafall för mig..
 
 
Haha mitt linne blev helt crazy på bild.. Skulle egentligen haft en annan tröja på mig men eftersom den inte kommit genom posten till mig än, så var jag tvungen att ta något enkelt. Dessutom vet jag hur blek jag är (ni behöver inte kommentera med massa kränkade kommentarer bara för att ni ska må bättre eller för att ni har tråkigt). Det har inte direkt varit strålande väder här i sverige, och jag vill inte sola solarium (det har jag valt själv).
 
Plus, är väl medveten om hur skrynkliga dom är i bak... Ser hemskt ut på bilden, fy haha! Men tror det är för att dom sitter lite löst på mig just där uppe vid svanskotan eller vad man ska säga ^^
 
Bilder från midsommardagen kommer imorgon! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Jeppson

du är världens snyggaste! dina ben, din rumpa, hela du är perfekt! /vet att du inte vill att jag skriver men kan inte hjälpa det nu. måste skriva av mig om hur vacker du är Janelle!

2012-06-25 @ 09:29:00
URL: http://www.facebook.com/iNvasi00N

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0