Lite gott

Har nyss kommit in från affären med bästis, vi gick och köpte lite gott tills ikväll! Vi ska kolla lite på fotboll (tyvär haha, men hon vill ju kolla så jag är väl lite snäll och tittar med henne) ;-).

Haha, vi gick med fulla pack-väskor (eftersom hon hade sin packning och jag hade med mig min, "flyttade" ju till pappa idag) och det vi handlat i spöregnet haha.. Mysigt. Nu sitter vi här och har laddat upp med massa gott inför kvällen! Chips med dipp, chokladbollar (som vi ska baka strax), Maltesers osv! :-)

Ska gå iväg till köket och baka nu, puss!



Kommentarer
Postat av: Olivia

haha.. och tyvärr så ska min pappa ha teven heeeeela kvällen pga fotbollen.. ;P

2012-06-11 @ 21:46:44
URL: http://oliviastener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0