I'm a survivor, I'm not gonna give up, I'm not gonna stop, I'm gonna work harder, I'm gonna keep on surviving

Godmorgon!

Vaknade för en timme sedan för att vara exakt, åt frukost framför tv:n. Direkt efter jag hade ätit dagens viktigaste måltid gick jag tillbaka till sängen och bäddade in mig ordentligt under täcket och kuddar. Frös ihjäl, hackade tänder osv.. Ögonen sved. Usch, va obehagligt. Nu mår jag bättre som tur är, funderar på om jag ska och dricka lite té för att bli lite varm, men så konstig som jag är så avskyr jag té... Det är gott när det är lagom varmt annars tänker jag bara på att det är varmt och inte smaken ^^ Haha..

Får se om jag drar till ikea idag och köper mig någon ny möbel till rummet eller inte, annars får det väl bli nästa helg jag är hos pappa! :-)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kan du vara så himla snäll att hjälpa mig göra en enkel header? Behöver bara typ två bilder och en text men jag klarar det verkligen inte själv, och har inte photoshop kvar, jag vet att jag har frågat förut ( men ej fått svar av dig då ) men jag har hjälpt dig med the Sims så payback! :D

2012-06-18 @ 08:30:20
URL: http://Lifemeetsyummy.blogg.se
Postat av: Nathalie

Har skickat bilder och info på din mail.

2012-06-18 @ 22:25:53
URL: http://Lifemeetsyummy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0