Chillar

Godeftermiddag! :-)

Haha jag och bästisen vaknade rätt så sent idag... Därav att jag inte uppdaterat hehe ^^ Vi ska väl bara ta det lugnt idag, vi kanske sätter på någon film eller något om vi orkar haha. Men tror nog att vi blir kvar i sängen och bara snackar ett bra tag till ^^

För några dagar sedan fick jag reda på att det snart är midsommar, redan!? Tänkte att det skulle bli jätte härligt, med sol o bad, grillning osv, men när jag gick in på klart.se så stog det att det skulle vara regnigt, moln och bara 13 grader. Inte vad jag hade hoppats på.. Ser inte ut som om denna sommaren kommer bli vad man hoppats på. Det var ju mer sol innan sommarlovet började, då gick jag ju i shorts och linne, nu går man i skinnjacka, jeans mm.. Ser sommaren ut såhär i sverige vet jag inte vad jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0