Uppdaterar er lite om igår

Bloggade inte igår så tänkte att jag skulle uppdatera er lite! ^^
 
Igår: Åkte förbi gränby centrum för att kolla in ett par plagg som jag sett på internet. Men jag hittade varken eller iverkligheten, men hittade ett sjukt fint enkelt linne och en söt liten ljusrosa bandue. Visar er senare idag eller imorgon helt enkelt. Kollade även på en film "a thousand words" med mamma på kvällen, haha den var ju total grym! Sååå rolig :-D
 
Tänkte träna nu här hemma och efter det så kommer jag ta fram matteboken och jobba lite! :-) Föresten haha, när jag kom till pappa idag så såg jag att min pass låg på bordet så kollade hur jag såg ut på det för jag har inte sett min pass på länge.. ^^ Haha ja som vanligt så ser man ju hemsk ut (tycker man iallafall ju alltid själv). Men jag kollade närmare på hur lång jag var när passet togs, 2009.. Var 167 cm!! Perfekt längd eller vadå!? Haha så var det tvunget att förstöras genom att jag skulle växa 8 cm till, buhu :-( Jaja, what to do som jag alltid säger... ;PpPppP
 
Nu ska jag börja träna, ha det gött! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0