Lite av bilderna från göteborg med angela

Hej på er kära läsare!♥
 
Har precis stigit innanför dörren efter en liten träningspromenad! Och nu ska jag hoppa in i duschen snabbt och sedan slå på en film att se på! :-)
 
För ett tag sedan kom min saknade vän Yrsa förbi, vi har inte sett på ett tag så det var roligt att catcha upp lite! :-) Vi gick även ut mot gränby centrum då hon skulle hem. Träffade även en gammal vän som jag snackade lite med påväg hem!
 
Tänkte visa lite av bilderna nu, så får ni se resten imorgon! (De bilderna från göteborg med angela).
 
Haha ja, vi är väl medvetna om hur fina vi är på alla bilderna haha!Dessa bilder är tagna med
min digitalkamera utfiall ni undrar hehe.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0