Hemma

Åh va svårt och börja skriva hehe. Vet inte vart jag ska börja! Att simma med en delfin, i början vågade jag inte ens ta mig ut i poolen (trodde själv aldrig jag skulle tveka såhär mycket..) Blev lite besviken på mig själv med tanke på att det är mitt favorit vildjur. Jag vågade inte röra den heller.. ÅH VAD JAG ÅNGRAR DET NU, vad tänkte jag med?!! Men den rörde mig och jag höll i den när jag simmade med den iallafall. Det var en underbar känsla. Skulle verkligen kunna tänka mig att bli delfintränare någon sommar i framtiden. Men wow, vad stor den var när jag stog en millimeter ifrån den! Köpte en bild (man fick såklart inte filma och ta kort själv). Så jag har tyvär ingen film på hela händelsen :-( Jätte synd.. 
 
De sista dagarna då jag inte bloggade gick vi runt på stan och shoppade lite, fikade, gick längs stranden och tog lite bilder, och jag fick även chansen att simma med delfiner ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0