17 juli i turkiet

Wow. Grym dag måste jag säga! Började med att jag steg upp runt åtta, käkade lite frukost och senare kom bussen som tog oss till alla båtar. När vi hade stigit på en av dom så tog vi en bra plats på 2a våningen, när färden började så tog jag upp kameran och kunde inte släppa den.
 
Det var såå fint! Turkost vatten, fina klippor, så fina stränder osv. Kunde inte släppa blicken! Så ni ska få se lite smakprov så kommer resten av bilderna när jag är i sverige. 
 
segelturen var underbar! träffade dock inte på någon delfin, men det gjorde inget. för ett tag sedan så var jag och pappa ute och sprang, medans så gick vi in i lite affärer. gaah, finns så snygga biknis här. köpte 2 stycken underbara som jag ska fota och lägga upp här! :-)
haha ser helt vit ut på bilden.. men ska visa er mina mäktiga ränder sen hihihi!
bilder från idag
bilder från dagen, underbart hav ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0