Torsdag 26 januari

Direkt när jag kom innanför dörren så slängde jag av mig mina jeans och bytte om till mjukisbyxor, gjorde iordning varm chocklad och satte mig framför tv:n. Gud så skönt det var efter att gå från busshållsplatsen och hem..

Nu sitter jag och kikar på kläder! Ska nog gå i helgen och shoppa lite. Har sånt suug! Hehe. ^^ När har en tjej INTE det? ;-) Ikväll är det premiär på Csi Miami, fyfan vad spännande det var sist! Så man har ju längtat..

Imorgon är det redan fredag, jösses vad snabbt veckan har gått! :-o


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Premiären var förra veckan bara så du vet... Det som dom visar på reklamen har redan varit ;-)

2012-01-26 @ 17:53:19
URL: http://lifemeetsyummy.blogg.se/
Postat av: Nathalie

menar du fortsättningen efter att Horatio blev skjuten i magen och Natalia blev instängd i bilen som åkte ner i vattnet?? Den fortsättningen har redan varit. Jag har sett den och vet vad som händer... så nånstans har premiären varit ;-)

2012-01-26 @ 20:45:24
URL: http://lifemeetsyummy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0