RIGHT NOW

Hej allihopa! :-D

Jag sitter här med Angela och chillar bara. Sitter och typ bombar med webcam bilder haha.. Längtar som FAN till onsdag, fick dock reda på att gymnasiet också ska med, vilket jag inte gillar. Och så ska vi upp klockan 4 för bussen går 6.15.. Vilket kommer bli ett rent helvete!! :-(

Angela kommer sova hos mig imorgon. Hmm.. Vad ska jag mer säga? Får se om jag tar med kameran eller inte, eftersom det är Angelas första gång så tror jag nog att den hänger med ;-) OMG VAD JAG LÄNGTAR!!!!!

Ps. Haha jag översatte till Engelska och då verkade det som om jag och Angela skulle ha sex och filma det haha... Men menade inte det, utan vi ska åka skidor på onsdag med skolan! :-p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0