Nytt i garderoben

Har varit i Gränby Centrum i ca fyra timmar med mamma, provade jeans osv. Hittade flera par, men köper inte dem förän nästa helg för då får pappa lön!

Men köpte lite andra grejer istället. En mjukisdress (grå), en lång stickad tröja (röd), två linnen, mascara och puder och till sist en svart cardigan! Blev väldigt nöjd! :-D Hoppas ni haft en lika bra söndag som jag haft! Puss

Juste, jag har hållt på med en header tidigare idag, men det blev inte klar. Så ni får se den på tisdag då den dyker upp här i bloggen för jag hann som sagt inte göra den klart och nu är jag hos pappa! Kommer till mamma på tisdag igen.









Kommentarer
Postat av: Bruna

nice post!!!

2012-01-29 @ 21:10:07
URL: http://www.brunawm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0