Nu ska jag göra romsås

Angela gick för ett tag sedan. Vi åkte hit direkt efter skolan för att plugga lite! Nu ska jag göra romsås sedan sätta mig ner och läsa en bok jag måste läsa (hatar ju egentligen att läsa böcker). Pappa håller nu på och göra iordning potatis och laxen. :-D Min favorit maat. Love it

Efter så ska vi smälla i oss lite gött! Semlor och förhoppningsvis (om man orkar haha) chockladbollar! När klockan börjar närma sig så drar jag till mamma igen och säger hejdå till pappa så ses han och jag om några veckor igen! :-)

Fick föresten en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja svara på! Om hur mycket korten som jag framkalla kostade. Och well, dem var helt gratis! :-D Bra va? Och kvalitén på bilderna var skitbra! Så jag kunde inte sluta lé igår. Funderar dock vart jag ska ha alla kort.. På väggen eller i en fotobok?



(Om ni undrar vad pricken är på min arm, ungefär vid axeln så är det ett sår pga att jag fick in en träpinne väldigt långt in i mitt skin.. Det gjorde skit ont och ser hemskt ut.. Hoppas det läker snart.




Kommentarer
Postat av: Linn

gillar din blogg också!:D<3

2012-01-25 @ 19:14:41
URL: http://linndelwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0