Näst sista dagen

Godmorgon på er! (Eller vad man ska säga).

Sitter och har rast nu, ska snart gå till matsalen och ta mig en frukt för en liten nypa energi! Sedan är det bara att ta sig tillbaka till labbet och labba. Det är så tråkigt! Jag mådde så dåligt tidigare på lektionen för jag var så trött.. Tänkte faktiskt sova på rasten haha, men genast när det var rast så började jag och Angela springa runt som två galningar on crack... Haha!

Ikväll måste vi börja städa vårt rum (booooring).. För imorgon drar vi hem igen vid halv ett tiden! Det ska både bli skönt och inte, gillar och vara här men längtar ändå hem... Det är så jävla kallt på vårt rum!!!

Anyways, nu måste jag dra! Talk to you guys later.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0