Januari 2012

Hey guys!♥

Vaknade upp här hos bästis klockan ett. Nu är det 2012! Hoppas detta blir ett fantastiskt år. Eller... Är detta år kanske vår undergång? ;-) Vem vet! Isåfall får man väl leva varje dag som om det vore ens sist right? Idag är jag iallafall väääldigt sliten från igår och har världens huvudvärk. Ska nog bara vila och ta en lång powernap!

Sedan ikväll ska jag nog bara kolla på filmer med mamma, och ha en avkopplad hemmakväll. Får se om jag orkar slänga mig i badet. Hur ser era planer ut idag då? Bara ta det lugnt och vara hemma? Bakis? Eller forsätt fira nyår haha?

Anyways! Såhär såg mitt hår ut igår för er som ville se närmare bild:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får du till dom där snygga lockarna? :)

2012-01-01 @ 21:53:39
Postat av: Anonym

Åh, gudomligt fint hår! Hur gjorde du dem där ursnygga lockarna?? :D

2012-01-01 @ 22:01:14
Postat av: emma.

åh tack sötis! jag har en nikond60! :)

detsamma förresten!



ååhh måste ba säga att du har otroligt vackert hår! om man ändå hade det, haha :)

2012-01-01 @ 22:57:38
URL: http://emmalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0