Jag med brunt hår

Sitter och snackar med Angela i telefonen och kom nyss ur ut duschen, men mitt hår har faktiskt redan torkat haha! Ska möta upp henne om en kvart vid e4:an. Så måste skynda mig lite! Ska ta på mig mina mjukisbyxor hehe och tänker faktiskt gå osminkad. PALLAR INTE BRY MIG...
 
Föresten, den här bilden nedanför är redigerad, dock inte så noga menmen whatever! Har inte brunt hår, but I wish.. Så tänker nog färga efter eller innan sommaren! Vad tycker ni? Passar jag i brunt? :-) Och ang mitt smink på bilden.. (För de som märkte det innan ni läste texten) så blir det fucked up när man har varit in the school hela dagen till mitt försvar!!!
 
Ps. JA! Det är idomin jag har på läpparna, men mina läppar är faktiskt grymt torra och gör ont så klaga inte! Kram :-)
 

Trackback
RSS 2.0