Godmorgon!

Vaknade runt tio. Vilket faktiskt var rätt så skönt, hatar att vakna så himla sent då det känns som om man bara sovit bort halva dagen. Håller nu på och damsuger mitt rum och rensar ur resväskan då jag inte orkade igår. Lägger smutskläder i tvätten, hänger resten av kläderna i garderoben osv medans jag dunkar musik.

Haha herregud, om det inte fanns musik så skulle jag nog ha världens äckligaste rum.. Vägrar städa utan musik. Hur gör ni för att ha "kul" när ni städar ert rum? Musik? Tv? Snackar i telefon? ^^ Haha heeelt ointressant samtalsämne, men har inte så mycket mer att säga än det jag redan sagt. Senare idag drar jag med pappa och hans vänner (de ska åka längdskidor) och jag ska fota.

Ikväll vid sju tiden ska jag träffa en gammal barndomsvän! Det ska bli jätte spännande att få träffa henne, vi har inte setts på väääldigt länge. Men vi har stött på varandra på stan ochsåvidare, men inte haft chansen att sitta ner i lugn och i ro och snacka! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0