FRÅGOR OCH SVAR

Tänkte besvara lite frågor jag har fått på senaste tiden!
Hej janelle, skulle du kunna förklara vad the vampire diaries handlar om? Du som vet så mycket och har kollat så mycket på serien!
- Hej! Ja, självklart skulle jag kunna förklara lite när jag ändå "bombar" med inlägg om hur mycket jag är beroende av den serien. Well, det är ju väldigt komplicerat att förklara och det händer saker i varje avsnitt haha, men det är det jag älskar! Hatar serier som kan vara utan händelser i flera avsnitt, då man bara sitter där och väntar och väntar i förhopp att det ska hända något. Men nog om det, det var ju the vampire diaries du ville höra mig snacka om!
Hmm... Kan berätta lite om Elena Gilbert som är en av rollerna Nina Dobrev spelar. Elena Gilbert är en helt vanlig tonårstjej i en liten småstad och hon bär på en sorg efter att hennes föräldrar har dött. En dag möter hon Stefan Salvatore, som hon genast fattar tycke för. Men Elena vet inte att Stefan är vampyr och har varit det i närmare 160 år. Stefan har också en farlig men oemotståndlig bror, Damon, som också är vampyr. Elena dras in i en farlig härva av vampyrer och häxor och måste lära sig att skydda dem hon älskar. Saker börjar att hända Elena, den äldste vampyren i historian letar efter henne och hon gör allt hon kan för att skydda sina närmsta vänner och sin familj även om det kostar henne livet. Båda bröderna blir ju förälskade i Elena Gilbert. Först och främst för att hon liknar deras kärlek Katherine Pierce för ca 150 år sedan. Det Elena får reda på är att hon är både adopterad och en riktigt dubbelgångare till Katherine. Ska jag berätta mer eller blev ni tillräckligt sugna för att också börja följa serien? ;-)
Hej Janelle! Tycker du har så fina foton i din blogg, vad har du för kamera? :-D
- Hejhej! Tack så mycket, min kamera heter Canon Eos 600D :-)
Åh, gudomligt fint hår! Hur gjorde du dem där ursnygga lockarna?? :-D
- Oh, tack så mycket! Blir så glad när jag får sådanna här kommentarer! :-) Jag använde mig av en locktång jag fick av mamma på julafton! Tycker lockarna ser jätte naturliga ut. Och lockarna är himla fina också!
a
Hoppas ni blev nöjda med svaren. Glöm inte att fråga hur mycket ni vill, jag kommer alltid svara!
Tänkte besvara lite frågor jag har fått på senaste tiden!
Hej janelle, skulle du kunna förklara vad the vampire diaries handlar om? Du som vet så mycket och har kollat så mycket på serien!

- Hej! Ja, självklart skulle jag kunna förklara lite när jag ändå "bombar" med inlägg om hur mycket jag är beroende av den serien. Well, det är ju väldigt komplicerat att förklara och det händer saker i varje avsnitt haha, men det är det jag älskar! Hatar serier som kan vara utan händelser i flera avsnitt, då man bara sitter där och väntar och väntar i förhopp att det ska hända något. Men nog om det, det var ju the vampire diaries du ville höra mig snacka om!

Hmm... Kan berätta lite om Elena Gilbert som är en av rollerna Nina Dobrev spelar. Elena Gilbert är en helt vanlig tonårstjej i en liten småstad och hon bär på en sorg efter att hennes föräldrar har dött. En dag möter hon Stefan Salvatore, som hon genast fattar tycke för. Men Elena vet inte att Stefan är vampyr och har varit det i närmare 160 år. Stefan har också en farlig men oemotståndlig bror, Damon, som också är vampyr. Elena dras in i en farlig härva av vampyrer och häxor och måste lära sig att skydda dem hon älskar. Saker börjar att hända Elena, den äldste vampyren i historian letar efter henne och hon gör allt hon kan för att skydda sina närmsta vänner och sin familj även om det kostar henne livet. Båda bröderna blir ju förälskade i Elena Gilbert. Först och främst för att hon liknar deras kärlek Katherine Pierce för ca 150 år sedan. Det Elena får reda på är att hon är både adopterad och en riktigt dubbelgångare till Katherine. Ska jag berätta mer eller blev ni tillräckligt sugna för att också börja följa serien? ;-)

Hej Janelle! Tycker du har så fina foton i din blogg, vad har du för kamera? :-D
- Hejhej! Tack så mycket, min kamera heter Canon Eos 600D :-)


Åh, gudomligt fint hår! Hur gjorde du dem där ursnygga lockarna?? :-D
- Oh, tack så mycket! Blir så glad när jag får sådanna här kommentarer! :-) Jag använde mig av en locktång jag fick av mamma på julafton! Tycker lockarna ser jätte naturliga ut. Och lockarna är himla fina också!

Hoppas ni blev nöjda med svaren. Glöm inte att fråga hur mycket ni vill, jag kommer alltid svara!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0