Dagen

Förlåt för så dålig uppdatering haha (hatar att skriva så! jag är ju inte direkt känd eller något ;-) så varför ska jag egentligen behöva "be" om ursäkt för att jag har ett liv och inte pallar uppdatera?) aja whatever. Dagen har varit hur härlig som helst (utom kylan som är tvungen att finnas på denna jord..)

Vi åkte direkt hem till mig efter skolan, men bara in och sedan ut igen för vi tänkte att vi kunde fota lite! Men fanns det något fint ute då vi äntligen tog oss ut och fotade? NEJ självklart inte. Men vi var ute ett tag iallafall och snacka, filmade lite videos (HAHA!) osv.

Drog in igen och så gick vi till min pappa och sover här. Skönt att slippa föräldrar! (Haha och NEJ jag skryter inte nu och säger "omg omg omg FF!) Utan I am just sayin' cause it's just great sometimes (allways) haha.

Juste, vi drog också till affären och köpte oss lite gott. Har mest tagit det lugnt idag eftersom ingen av oss orkade dra ner till stan och träffa folk.



Kommentarer
Postat av: JENNIFER - VARDAG & FOTON

Hallå där! Vilken fin blogg :D



Lust att få ett presentkort eller biobiljetter helt gratis?

Isåfall kan du gå in & läsa här ->



http://honjennifer.blogg.se/2012/january/gratis-presentkort-ja-tack.html#comment



KRAM

2012-01-28 @ 12:19:07
URL: http://honjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0