Serier

Kom på mig själv häromdagen när jag och Angela satt och snackade om serier. Vi räknade hur många vi gillade, jag kom fram till 32 stycken (sjukt jag vet!) och hon typ fyra.

Så tänkte rada upp de jag gillar: TVD, The big bang Theory, Desperate Housewifes, Boody of proof, Csi X 5, Ncis X 2, Criminal minds, Revenge, Off the map, Grey's anatomy, Chuck, How i met your mother, Cristine, Jims värld, två och 2 ½ män, Bones, Nikita, Smallville, H20 (jag vet, älskar sjöjungfru program), Alla älskar Raymond, Happy endings, Vänner, Nanny, Simpsons, Scrubs, Once upon a time.

Haha, förstår själv inte hur jag kan tycka om såhär många serier, but I guess I just do! ;-) Man kan ju inte direkt välja vilka serier man ska gilla/inte gilla, utan man bara gillar dem man gillar och ogillar dem man ogillar! Haha det där blev konstigt va? :-p

Haha var bara tvungen, fett söt ju!!

Kommentarer
Postat av: emellie

fårgestund på bloggen nu, fårga vad du vill jag svarar på allt!

www.larssens.blogg.se

2012-02-07 @ 19:30:47
URL: http://larssens.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha jag tycker också om en massa serier som jag alltid fastnar vid om dom ttex går på tvn men jag har inte någon jag följt på det viset om jag inte laddat hem ^^

2012-02-07 @ 23:49:40
URL: http://sarahelenaemiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0