Köpet till my room

Det här ursnygga sängbordet köpte jag till mitt älskade rum! :-D Tänkte även ta och svara på varför ni inte får se mitt rum än (för det har bara rullat in frågor om mitt rum). Well! Det ska jag tala om för er, jag har jätte många planer om hur mitt rum ska se ut (det kommer bli så jädra snyggt när det är klart)!!!! ;-) Och tills dess.. Så får ni helt enkelt vänta! ^^ Precis som jag måste göra...


 

Byggde precis upp den här med pappa, skulle aldrig klara det själv haha! Men jämt när jag ska göra saker själv (till exempel något skol projekt till slöjd osv) så lyckas jag alltid göra allt snett.. Så mig ensam med verktyg och trä osv? Haha nej det går inte för sig.. ;PppPpp Så tack pappa! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0