Information

Hej på er sötisar!

Vill bara "förvarna" att min uppdatering kommer suga dagarna fram till fredag. För jag har ett stort kemi prov på fredag..:-( MEN som jag tänker fixa åtminstonde G på! Det är typ hundra saker man måste kunna. Hoppas iallafall att ni kan ha överseende om detta, för tyvär går skolan före bloggen! Så ja, vi ses på fredag igen då! Och plus på det, för när helgen har gått är det ju ändå sportlov ;-) så då kanske jag kan uppdatera mer? :-D

Hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag, puss och hej! :-)


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, hata kemi. Värsta skiten. Var så jävla skönt att slippa det när jag gick ut nian :D

2012-02-14 @ 22:41:04
URL: http://sarahelenaemiliaa.blogg.se/
Postat av: mkjllk

Måste bara komentera att du skulle passa sjukt bra i brunt hår! :)

2012-02-14 @ 22:42:41
Postat av: Olivia

HATAR KEMI.. och prov ö.h.t..



såklart skolan går före bloggen ;)

2012-02-15 @ 15:15:24
URL: http://oliviastener.blogg.se/
Postat av: Anonym

förstår dig, lycka till o vi kommer sakna dig!

2012-02-15 @ 15:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0