I am only geting started

Vaknade upp med Angela brevid mig igen! :-) Har verkligen känt mig piggare dessa två dagar måste jag faktiskt säga.. Har lyckats tagit mig upp iallafall. (Eller är det kanske för att Angela varit hos mig?) :-p ;-) Hon gick för inte så länge sedan, hon följde med mig hem för att ta sina grejer och så var hon kvar här lite. Vet inte vad jag ska göra nu! Ska kanske ta och plugga, men först ska jag ta lite gröt! Haha jag är helt förälskad i det helt plötsligt..
 
 
Tog lite ego bilder för att kunna "fylla på" den kategorin lite mo-haha. Ikväll så kommer jag faktiskt skriva lite "töntiga" sanningar om mig. Haha Angela fick en idé om att jag kunde göra det ;-) Så varför inte? ^^ Ikväll är det TVD i USA och jag är så jäkla avundsjuk.. Men även förbannad på att dem redan efter första pausen och därefter pausar igen i en EVIGHET. :-(
 
Imorgon så har jag och Angela bestämt oss för att ha mjukisbyxor i skolan! Det är ju the shit lix pix??? ;-) Så det ska bli nice, (och nej jag har aldrig haft det förut, bara på typ friluftsdagar eller någon dag då jag försovit mig otroligt sent)
Trackback
RSS 2.0