Berättar/lite bilder från dagen

Direkt efter mitt inlägg under gick jag raka vägen till Angela, kollade lite på tv och sedan gick vi ut och fotade. Vid sex tiden skulle jag hem för skulle till kusin och hennes familj på 4. Var där och fikade lite, gosade med bebisen och sprang runt med Lukas haha! Den ungen tröttnar aldrig ;-)

Vid nio åkte vi, för mamma skulle kolla på greys och jag med för det finns inget bättre program idag.. Men så visade det sig att det inte var greys idag, då gick jag över till pappa en stund för att kolla hur det var med honom och så hämtade jag en sak som jag trodde jag glömt hos honom men det visade sig att jag hade gömt i någon garderob nerstoppad under massa andra random kläder här hemma hos mamma haha.. (Bara jag som tyckte det där lät konstigt?) Fast det gör det ju jämnt när jag ska börja prata/skriva.. ;PpppPPppPp

Det var min dag! Ikväll ska jag inte göra så mycket, förmodligen lägger jag mig tidigt (kommer nog inte lyckas med det :-p) men jag har varit så trött dom här tre dagarna.. Igår ville jag liksom lägga mig på datorn och sova (då var klockan 8) och det är ju varken bra eller normalt!

Bilden togs innan jag drog till Angela
Hade ungefär precis kommit till Angela, hon började fixa sig! Lilla segisen.

Ute på en fototur

Jag med lilla Lucas (busungen) ;-)

Jag med Isabelle! :-) Åh vad jag älskar bebisar.. Så små och söta!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ungefär som en av mina kompisar.. Innan skolan så går jag alltid hem till henne, när man pratar med henne i telefon så sitter hon typ vid datorn och när man kommer dit så BÖRJAR hon fixa sig.. så himla irriterande.. ;D

2012-03-01 @ 06:31:54
URL: http://oliviastener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0