6 töntiga sanningar om Janelle!

1. Jag har alla lillefot filmer hemma. Exakt ALLA. Och jag älskar allihopa! Har kollat på dem ända sedan jag var liten.
2. Jag älskar hund och katt filmer, som tex: buddies (valpgänget) dem har flera filmer och chiuauan från beverly hills och fler.
3. Jag älskar sjöjungfru filmer/program haha..
4. När jag pratar med djur så får jag jätte barnslig röst haha! Pratar med dem också, alltså bokstavligt talat..
5. Jag älskar min humor, kan skratta med eller utan folk åt mina egna skämt haha.. Den är föresten jävligt barnslig och töntig, men det skiter jag i! Jag har kul.
6. Jag kallar "kvällsmål" för "fika" haha.

Kommentarer
Postat av: Olivia

känner igen mig på femte.. hahaha :D

2012-02-03 @ 12:57:19
URL: http://oliviastener.devote.se
Postat av: Maria

Haha så charmigt! Känner igen mig på fyran och lite på femman, haha!

2012-02-04 @ 17:59:33
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0