take me back

 
Åh va jag inte kan sluta tänka tillbaka! Ända sen jag och Angela var i Göteborg några dagar och hade det hur underbart som helst i det varma vädret. Vi åt glass och milkshakes samt gick på resturang, satt vid sjön och snackade, kollade på affärer, gick runt i nordstan, gick på bio, och självklaaaart! - LISEBERG!!
 
Det var så jäkla härligt, det kändes som om vi var utomlands... Vi gick runt i bara shorts och linne. Vi hade knappt smink på oss heller, det var så befriande! Göteborg är världens finaste stad ♥ Inget, och ingen ska hindra oss från att besöka Gbg nästa sommar igen! 
 
 
Och om jag saknar det där håret?? Ja!!! :-( Fan att jag skulle missfärga det och behöva klippa av det. Hoppas verkligen att jag får det där håret igen innan gymnasiet. För jag trivdes verkligen i mitt hår, förstår inte hur jag kunde tröttna på min hårfärg och vilja färga det.. Men det gjorde jag, och som vanligt blev det missfärgat. >.< Tänker aldrig göra om det misstaget igen, ska aldrig lita på någon frisör mer! 
 
 
Föresten så hade jag fått några frågor om jag kunde göra ett videoinlägg och visa er vad jag fick i julklapp samt visa vad jag ska ha på mig på nyår! Jag har svarat på dom kommentarerna men texten när jag svarar är vit, så ni kan gärna markera under er fråga! För jag svarar alltid på era kommentarer! :-) Men självklart kan jag visa min outfit på nyår samt mina julklappar, men det får bli efter nyår för jag har lite att göra och jag har ingen ork just nu heller att sitta och göra ett antal misslyckade videoinlägg och få börja om hundra gånger. ^^
 
Nu ska jag ha lite "hemma-spa" och sedan spela lite sims! :-) Kram på er, hoppas ni har en bra helg!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin :)

2013-01-01 @ 01:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0