Snöstorm

Alltså nej.. Nu vill jag inte göra ett inlägg för första gången på länge och låta negativ det första jag gör men.. Det här måste ha varit min värsta dag någonsin!

Började med att jag och Angela skulle till katedral för att kolla på en föreläsning, såklart så valde vi att gå i denna storm.

Jag börjar hamna efter henne, typ snubblar flera gånger, fastnar i snön med mina skor, min luva vill inte hålla sig uppe, får massa snö i ansiktet och sminket rinner av, vi kommer vilse.. Vi kom dessutom försent till föreläsningen så vi skippade den (alltså gått i stormen i helt onödan). Snacka om att man blir förbannad. Jeansen är helt blöta, hade knappt någon känsel i låren, min sjal blev blöt så den hjälpte ingenting.. Och ja, ni kan ju läsa hur hemskt det låter.

MEN. När vi nästan i stan så går vi lite lustigt för att försöka undvika snö i ansiktet. Då hör vi en dam som stoppar oss och frågar om hon får fota oss när vi går sådär och så skrattade hon. ^^ Det gjorde faktiskt att jag blev på bättre humör! ;D Skrattade åt händelsen ända till bussen... ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0