skönheter från asos

 
Jag har beställt lite kläder från alla möjliga affärer, bla dessa två skönheter från asos. Jag blev kär i första ögonkastet! Den till vänster kommer jag nog matcha med lite vågigt hår, svarta jeans och antingen klackar eller converse! Och skönheten till höger.. Med underbara pärlor och paljetter, kommer jag matcha med några fina örhängen, svarta jeans och klackskor :-) Fast klackskor får jag ju skippa att ha nu i vinter, men kanske till våren. Låter inte det som två dröm outfits? ;-) 
 
Jag kan knappt vänta tills dom har landat här hos mig! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du ha på dig på nyårR? bild?

Svar: kanske den toppen till vänster med svarta jeans och antingen klackar eller converse! eller så blir det en topp med spets på + en kavaj och sen svarta jeans! :-)

Visar antagligen bild senare ;)
janellanderson.blogg.se

2012-12-28 @ 20:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0