Natti natti

Tänkte hoppa i säng nu för jag har ändå inget bättre för mig haha, filmen vi kollade på "the hunger games" var hur som helst sjukt bra, hade dock velat se lite mer av slutet faktiskt.. Och se hur allting slutade mellan kärlekstriangeln som fanns där, men ska inte klaga! Filmen var såå mycket bättre än vad jag förväntat mig!! Första gången jag inte blev besviken när jag ser en ny film faktiskt. :-)
 
Jaja, ska sluta babbla nu! Får se vad som händer imorgon. Tänkte ta en sväng förbi stan på förmiddagen iallafall och kolla på ett par jeans, för nu är det fan dags för det! 
 
Hmm.. Vad finns det att säga om bilden, jag hade tråkigt. Så tog lite säng-bilder! ;PpPp

Kommentarer
Postat av:

Anledningen till att slutet ser ut som det är för att boken slutade så, för det har ju en del i nästa bok med och därför filmen med

Svar: Okej :)
janellanderson.blogg.se

2012-08-11 @ 10:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0