I wish

Igår när jag och nattis gick runt i gränby centrum passade jag på att fundera över vad jag önskar mig i födelsedags present! Fyller ju år om sex dagar, alltså åttonde augusti! 
 
Och jag kom faktiskt på några saker jag skulle vilja ha och behöver! Gjorde ett litet Collage över de sakerna ^^ 
 
Converse, super mario galaxy 2 Wii spel, Wii kontroll & ytterligare ett spel till Wii! Just dance, men det får man ju förmodligen lite motion av också, därav skulle det vara något att behöva! Ha kul, dansa och motionera, all in 1 blir det ju! Haha vilken nörd jag är tänker ni säkert.. 
 
Det finns säkert andra saker jag vill ha! Ska kolla runt lite mer, och om jag har lust så uppdaterar jag väl inlägget med lite mer saker jag önskar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0