21a augusti 2012

Halloj på er!
 
Suck.. Önskade jag kunde komma på bättre rubriker än att skriva datumet, månaden och året hela tiden som rubrik... Jaja, hoppas ni står ut ändå. Slutade runt två tiden idag, har dock varit i stadsskogen hela dagen, uttråkigt! Och kallt som sjutton, gick emellan åt till varma gubben som ligger i närheten, tvungen och värma sig lite ju. Vi körde massa lekar med sjuorna och åttorna, var själv inte med för jag frös för mycket och hade ingen ork.
 
Direkt när jag kom hem la jag mig i sängen och somnade direkt. Fram till klockan fem ungefär, då jag slog på tvn och åt lite mellanmål. Snart kommer pappa hem, ska vara snäll och städa upp mitt rum och lite annat. Kanske tar en springtur om jag orkar senare (det är ju helt plötsligt fint väder) varför det nu jämt ska bli så när man har varit ute redan och då hade man inte lika tur? 
 
Ska nog kolla på en film emellanåt också, the lorax heter den. Jag är helt galen i gulliga, animerade filmer! ^^
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0