15års firande

Igår kom några av min släkt över till mig och firade att jag hade fyllt 15 bast. Det var jätte trevligt, vi satt i vardagsrummet med bullar, kakor och massa annat gött och snacket bara flöt på tills klockan slog runt 10 då alla gick hem och jag stack över till pappa med angela och vi sov där, så skönt med föräldrarfritt. Dock blir det typ världens kaos när vi är själva haha.. Köket ser helt nerbombat ut och mitt rum.. Alla kläder, väskor osv ligger helt utspridda ^^ Som tur är hinner vi alltid städa undan innan han kommer hem, haha ;Ppp 
 
Iallafall, idag har jag och angela varit ute i jälla och sprungit, gick tyvär inge vidare för vi kom nästan vilse haha. Men vi lyckades hitta tillbaka, men det var ingen bra joggingspår (kanske var för att vi råkade svänga för tidigt) menmen. Funderar på att köpa kort till friskis och svettis för jag hatar att springa ute då verkligen ALLA kan kolla på en, men samtidigt är det inge vidare kul att vara brevid okända folk när jag andas som en gris och svettas och stinker när jag tränar.. Haha fy alltså! Svårt val.
 
Nu ska jag ladda ner lite filmer, vi hörs puss! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0