15 augusti

Har haft en liten bloggpaus under någon dag eller två! Glömde dock att skriva det, så förlåt till er som gått in på min blogg med hopp om att jag ska ha bloggat men slutat med en sur min. Haha..
 
Igår var jag iallafall på stan typ hela dagen med ett par vänner, vi gick runt i affärer och tittade på kläder, satt på ett café och fikade, njöt av solen, skrattade och hade det underbart. På kvällen gick vi och såg Total Recall på bio. Hade egentligen tänkt och se en annan film men den hade inte så bra platser kvar, så då chansade vi på den istället! I början förstod man inte så mycket och den var lite småtråkig, men efter ett tag började det hända en massa och det var håll i gång hela tiden! Filmen var faktiskt väldigt bra, tillskillnad från jag trodde. Finally! :-)
 
Och idag har jag umgåtts med mami på stan lite grann, har gått runt och provat lite kläder som jag fick intresse för, fikat osv. Hittade inget plagg jag ville ha, men när vi ändå var där så kollade jag på hårfärg! Tydligen så är det jätte svårt att färga så ljust hår som jag har, till en nyans mörkare.. Men vi pratade med en frisör och hon sa att jag var tvungen att färga håret rött först och sedan en kall ton av blont! Så det var precis det vi gjorde. :-) Dyrt att köpa tre färger men är så less på mitt hår nu, känner för en ny slags blond! Har aldrig haft det förut så det ska bli spännande, hoppas jag blir nöjd bara! Och ja.. Ni hörde rätt, jag ska färga håret! ^^ Dock inte idag för jag vågar inte ta den chansen, men på fredag :-D
 
Imorgon är det skola, är faktiskt rätt så taggad. På att se alla nya som kommer, få träffa min underbara lärare osv! Längtar dock verkligen inte till pressen, men det är väl det om ingår i guess.. Iallafall, nu sitter jag på balkongen och njuter av solen med en glass i handen. Snart blir det mat, mums! Kram på er ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0