Blond spray

Planerna med Angela ikväll blev inställda för varken hon eller jag kunde. Om ca en timme ska jag, mamma, nattis och hennes ena barn till mormor och morfar. Dom bor alltså i hudiksvall som ni kanske vet? Så jag kommer inte uppdatera så mycket i helgen, för jag vet inte om jag tar med mig datorn eller inte.

Nu ska jag iallafall packa lite och ta något att äta. Vi kanske hörs innan vi sticker, annars får ni ha det så bra ♥

Föresten, har ju sagt att jag ska avfärga mitt "oranga" underhår. Men eftersom att det bara går och göra hos frisören och kostar ca 600 eller mer (och så fult är inte mitt underhår, att det är värt 600 spänn haha), så mamma köpte den här blonda sprayen som ska blecka/blonderna håret och få det skinigt, naturligt och lite solblont! Tycker jag låter helt awesome. Hoppar bara att den funkar...


Kommentarer
Postat av: Olivia

du kan väl skriva hur det funkade sen när du vet? :)

2012-04-13 @ 20:04:23
URL: http://oliviastener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0