sitter i pyjamasen

Kollade precis på ellen degeneres show där hon firade justin biebers 18 åriga födelsedag med honom! Haha, han fick träffa ett jätte stort fan som hade åkt till ellens show i en låda, hon visste inte ens vart hon skulle haha.

Blir alltid så glad när jag ser hans fans träffa honom! Haha stor ler som en idiot. Men är ju glad för deras skull :-) Nu ska jag göra iordning lite lunch till mig själv och sedan tänkte jag ställa mig och baka något. Älskar att vara ledig!

Imorgon vid midnatt åker vi till åre som ni säkert alla vet, kommer ta med mig datorn. Men jag vet inte hur mycket täckning det finns där så vi får se hur det blir med bloggningen. Kommer väl ändå bli ganska trött efter att åka skidor också, så det blir det nog att vi tar det lugnt och kollar på någon film eller så. Juste, vi måååste besöka chockladfabriken dom har där! Den är helt amazing!

Förhoppningsvis, tar jag med mig kameran i backen någon gång. Alla andra gånger jag varit i backen och kollat på den fina utsikten har det alltid fattats en kamera haha, så nu ska jag fan få bild på den fina utsikten! Kanske tillochmed är snäll och visar er hur vår stuga ser ut där som vi äger? :-D

Bild för någon dag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0