Sho bloggen

Sho bre! Vad händer jao? Haha nej driver.. Kanske blev lite påverkad av filmen vi kollade på? ;-) Mamma håller på och lagar mat och efter det ska vi dra till min kusin, umgås, ha det mysigt med henne små barn. Haha, undrar hur många barn jag kommer skaffa när jag blir stor.. Kommer nog inte vilja ha barn förän jag är typ 30 och har levt livet iallafall, fast kanske ska vara försiktig med vad jag säger, det blir ju inte alltid som man planerat you know.. ;PppPp Haha jag är fett random. Men nu ska jag fixa mig lite, ser helt sliten ut (som om jag varit hemma i flera dagar inomhus och ruttnat eller nått haha). Sitter liksom med morgonrock och mitt hår är fett fult. Åh, mamma gav mig nyss en paprika bit! ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR paprika, skulle kunna äta flera hela om dagen. Är det bara jag som känner så? Gillar mest dom röda, sen dom oranga och sist dom gula. Gröna paprikorna är fett äckliga, smakar som papper eller något haha. Asså nej, borde sluta skriva nu.. Ni kommer ju fan bli rädda för mig haha, är alldeles för random och snackar om heeeelt ointressanta saker. Puss, jag älskar er mina läsare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0