SÄSONG FINALEN KOMMER FÖRÄNDRA TVD FÖRALLTID

Känner att jag bara måste blogga om det här. Vet dock inte hur många TVD-fans jag har som läser min blogg, men jag tycker det är kul att skriva om TVD så don't care about you're opinion. Och så länge det är min blogg så får jag ju skriva vad jag vill, right? Såg att Joseph Morgan har berättat att säsongsfinalen kommer att bjuda på en "heart stoppning" cliffhanger. Det kommer lämna fansen i ivrigt väntande på säsong 4.
 
"De sista tjugo sekunderna av avsnittet kommer att lämna fansen med sina hjärtan i halsgropen. Man kommer att bli desperat vilja snabbspola för att se det första avsnittet av säsong 4, eftersom det är oerhört dramatisk. Det finns en hel del av chock, och det kommer att förändra The Vampire Diaries-världen för evigt. Du bör vara rädd! Jag tror inte alla det kommer att gilla det, det kommer att provocera en del starka åsikter. Det kommer verkligen få folk att prata, och det är vad vi vill."
 
Själv tycker jag att det låter jätte spännande! Är vääldigt nyfiken, har verkligen ingen aning om vad som kommer vänta! Vad tror ni?
 
PS. Jag har ingen TVD-blogg för er som undrar, utan jag känner bara för att skriva lite om TVD ibland! Har ju en kateogori för det, skapade den när jag insåg hur mycket jag hade skrivit om dom trots att jag inte ens äger en sån fan-blogg. :-p
 
Joseph Morgan fearful of Klaus end in The Vampire Diaries
 
Trackback
RSS 2.0