HIHIHIH

Kom precis hem, min värsta dag idag alltså.. Gick som ett snett träd eller något haha. Gick ända från centralen och hem.. :-( Har fått blåsor av mina nya skor. Fml!! Hatar det. Varför måste man få blåsor!? Jaja, får väl försöka ta hand om mina fötter så mycket som jag kan idag då för imorgon ska hela (skolan?) till biotopia :-) Vet inte vad man gör där men det låter kul hehe.

Om några timmar kommer mammas vän hit med sina katter! :-D Vi ska vara kattvakt åt dom ända tills på onsdag! Detvar ca fyra månader sen dom sist var här. Hihi ååh! Det kommer bli så mysigt!
Nu ska jag göra iordning en protion med flingor och mysa ner mig i soffan! Puss och kram ♥

här är en video på sheila:

j

Kommentarer
Postat av: Olivia

Älskar katter och jag har ju två som bor hos mig jämt! :D

2012-04-26 @ 16:20:34
URL: http://oliviastener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0