HEMMA!!!

Kom hem för några minuter sedan! Åh fyfan vilken ångest jag får när jag sitter på tåg så länge, hade så jävla tråkigt i hela sju timmar haha :-( Så kunde inte sluta gå fram och tillbaka till resturangen..

Tog inte med mig kameran upp i backen för jag orkade inte, ville passa på att åka liksom. Men jag ska kolla vad jag har för bilder att visa senare! För nu vill jag bara ta det lugnt och kolla vad jag missat.. Åh, vill tillbaka men ändå inte för det är skönt att komma hem igen. Men alla jävla problem försvann när vi var där.. :-/ Å det var så härligt att åka skidor, man känner sig som en fri fågel! :')

Härligt var det iallafall att bada sista dagen. Seriöst, åre har sveriges bästa bad! Fyrishov är ingenting jämtfört med åre. Nu kommer jag låta ur töntig, men rutchbanan i åre är den härligaste! Den är alldeles kolsvart innuti med skit coola effekter och man ser ingenting när man åker (dessutom åker man utomhus i rutchbanan), man åker ut och kommer in igen.. Och man åker så jävla fort också! Känslan är grym hehe :-D


Kommentarer
Postat av: miccis

sv: från gina :)

2012-04-09 @ 16:09:31
URL: http://michaelaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0