bildbom från dagarna/kvällen med angela

här är bilderna! fan så långt tid det tog och redigera samt ladda upp allting. om jag glömt någon som visar jag dem imorgon. nu ska jag slänga mej i säng, är så fruktansvärt trött! (bilderna är lite blandade, pga datorn -.- men orkar inte ändra, ni får stå ut ändå)

haha ja, jag ser störd. men äsch vafan vi hade kul
haha vad gör vi?
hihih klumpig jag är
hahaha !?
PROFILBILD NÄÄÄSTA ANGELA! så jävla vacker
hahaha söta katten som sprang igenom rockringen! (rockringen är inte min, hittade den på marken) lekte lite med den hehehehe
va söt man är då

Kommentarer
Postat av: tess

hej tack men vi är två ;)



desamma , och fina bilder du tagit föresten ! :)



kram

2011-10-01 @ 00:31:01
URL: http://fillanotess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0