tidsinställt

1. Hur gammal är du om fem år?
kommer vara 19 ;)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
angela
3. Hur lång är du?
175 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
bridesmades
5. Vem ringde du senast?
vet inte
6. Vem ringde dig senast?
angela
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Oki - Från pappa.. -.-
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
ringa, älskar att prata ;)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda
10. När såg du senast din mamma?
1 min sen
11. Vilken ögonfärg har du?
blåa
12. När vaknade du i dag?
vene
13. Vilken är din favoritjulsång?
ingen aning
14. Vilken är din favoritplats?
finns många
15. Vilken plats föredrar du minst?
Skolan, hell ya
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
vet inte, hoppas på att bli fotograf.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
spöken :O
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
otroligt mycket
19. Hur stor är din säng?
140 cm bred
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar mac och bärbar vista
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
med haha
22. Hur många kuddar har du i sängen?
3
23. Hur många landskap har du bott i?
uppsala
24. Vilka städer har du bott i?
en, uppsala
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota på sommaren, skor på vintern, strumpor inomhus
26. Är du social?
jarå
27. Vilken är din favoritglass?
filur
28. Vilken är din favoritefterrätt?
glass
29. Tycker du om kinamat?
vet inte, tror inte deeet.
30. Tycker du om kaffe?
bara till att doppa kubb i
31. Vad dricker du till frukost?
juice eller oboy
32. Sover du på någon särskild sida?
näe
33. Kan du spela poker?
haha ja, men jag var gryyym när jag var liten!
34. Tycker du om att mysa/kela?
why not
35. Är du en beroendemänniska?
aa..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
ne
37. Vill du ha barn?
kanske hahaha
38. Kan du några andra språk än svenska?
engelska, lite spanska, aa tyyp det?
39. Har du någonsin åkt ambulans?
aa.. tyvär
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
bassäng!
41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder
42. Äger du dyrbara smycken?
määä
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
vet faktiskt inte längre
44. Kan du rulla med tungan?
aa
45. Vem är den roligaste människan du känner?
angela, och faktiskt.. min morfar. han är så jäkla skön! :-)
46. Sover du med gosedjur?
nej
47. Vad har du för ringsignal?
sony ericssons vanliga
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
jaa gulliga!
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
mitt hjärta? :)
50. Flirtar du mycket?
nej hah
51. Kan du byta olja på bilen?
självklart vem kan inte lix?
2. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
jag är BARA 14 :'(
53. Vilken var den senaste boken du läste?
twighligt
54. Läser du dagstidningen?
ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej haha
56. Dansar du i bilen?
faktiskt ja
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
the vocie
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
skrev vad jag ville ha till mitt nya rum typ
59. När var du i kyrkan senast?
skolavslutningen
60. Vem är din favoritlärare på högstadiet?
min handledare
hoppar över lite........
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
angela
76. Hur gammal är din pappa?
han är 45?
77. Vilket är ditt drömjobb?
bli fotograf eller inredare
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
ingen
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
mina höfter och min... mage
89. Vilken är din sämsta egenskap?
glömsk typ, eller jag vet inte
91. Saknar du något?
tänkte att ni kunde få veta lite mer om mej osv, så gjorde det här tidsinställda inlägget medans jag är i skolan och har det tråkigt med all plugg som måste göras osv. som ni läser här nedanför vill jag ju bli fotograf!

1. Hur gammal är du om fem år?
kommer vara 19 ;)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
angela
3. Hur lång är du?
175 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
bridesmades
5. Vem ringde du senast?
vet inte
6. Vem ringde dig senast?
angela
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Ok :D från josefine
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
ringa, älskar att prata ;)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda
10. När såg du senast din mamma?
1 min sen
11. Vilken ögonfärg har du?
blåa
12. När vaknade du i dag?
vene
13. Vilken är din favoritjulsång?
ingen aning
14. Vilken är din favoritplats?
finns många
15. Vilken plats föredrar du minst?
Skolan, hell ya
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
vet inte, hoppas på att bli fotograf.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
spöken :O
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
otroligt mycket
19. Hur stor är din säng?
140 cm bred eller om det var 160
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar mac och bärbar vista
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
med haha
22. Hur många kuddar har du i sängen?
3
23. Hur många landskap har du bott i?
uppsala
24. Vilka städer har du bott i?
en, uppsala
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota på sommaren, skor på vintern, strumpor inomhus
26. Är du social?
jarå
27. Vilken är din favoritglass?
filur
28. Vilken är din favoritefterrätt?
glass
29. Tycker du om kinamat?
vet inte, tror inte deeet.
30. Tycker du om kaffe?
bara till att doppa kubb i
31. Vad dricker du till frukost?
juice eller oboy
32. Sover du på någon särskild sida?
näe
33. Kan du spela poker?
haha ja, men jag var gryyym när jag var liten!
34. Tycker du om att mysa/kela?
why not
35. Är du en beroendemänniska?
aa..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
ne
37. Vill du ha barn?
kanske hahaha
38. Kan du några andra språk än svenska?
engelska, lite spanska, aa tyyp det?
39. Har du någonsin åkt ambulans?
aa.. tyvär
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
bassäng!
41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder
42. Äger du dyrbara smycken?
määä
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
vet faktiskt inte längre
44. Kan du rulla med tungan?
aa
45. Vem är den roligaste människan du känner?
angela, och faktiskt.. min morfar. han är så jäkla skön! :-)
46. Sover du med gosedjur?
nej
47. Vad har du för ringsignal?
sony ericssons vanliga
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
jaa gulliga!
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
mitt hjärta? :)
50. Flirtar du mycket?
nej hah
51. Kan du byta olja på bilen?
självklart vem kan inte lix?
2. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
jag är BARA 14 :'(
53. Vilken var den senaste boken du läste?
twighligt
54. Läser du dagstidningen?
ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej haha
56. Dansar du i bilen?
faktiskt ja
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
the vocie
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
skrev vad jag ville ha till mitt nya rum typ
59. När var du i kyrkan senast?
skolavslutningen
60. Vem är din favoritlärare på högstadiet?
min handledare

hoppar över lite........
68. Vart är du just nu?
sitter i skolan :(
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
angela
76. Hur gammal är din pappa?
han är 45?
77. Vilket är ditt drömjobb?
bli fotograf eller inredare
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
ingen
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
mina händer, min ansiktsform, mina höfter, min mage
89. Vilken är din sämsta egenskap?
glömsk typ, eller jag vet inte
91. Saknar du något?




hahaha fan vilken fjorre man var för typ ett eller två år sen? eeuuuwww

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte fjortis?

2011-09-26 @ 12:00:22
Postat av: Anonym

du var finare där än nu ;)

2011-09-26 @ 21:40:27
Postat av: janelle.

sv: haha så fan heller, va äcklig du är. ofta man gillar fjorrar

2011-09-26 @ 21:41:58
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0