sovit i en timme

vaknade nyss, sov precis efter jag skrev inlägget under. åh va skönt det var! känns som min sömn är på toppen och jag skulle kunna springa runt huset fem gånger! haha okej, nej det skulle jag nog inte.. men ni förstår, ENERGIII!!

så tror faktiskt att jag ska börja sova antingen middag eller mellanmåls sleep haha oftast så brukar ju mormor och morfar sova middag, när jag var liten förstog jag aldrig hur dem kunde det, tyckte alltid att det var så tråkigt att sova! men nu förstår jag dem verkligen haha  iallafall, och nu blir det käk alltså! stuvade makaroner + kooorv! mumsigt, är helt totalt crazy in stuvade makaroner...


vi hörs kanske senare, eller så hörs vi imorgon! ohjuste, fick inte 20 kommentarer i det förr förra inlägget (ert val) och då visar jag ej det jag köpte! PPöööszzNNN<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det kanske inte är så lätt att få 20 kommentarer om din blogg suger och du inte har några läsare? haha

2011-09-07 @ 20:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0