SITTER SOM TVÅ BUSINESS WOMEN

kom hem runt sex! tog mej en liten potion med flingor och mjölk, slog mej ner vid datorn med mamma och vi catchade upp en TV-serie som vi missat! 
 
och ni sitter vi båda vid våra bärbara datorer mittemotvarandra i vårt mysiga vardagsrum! hahaha vi ser ut som två business women! 
 
sitter i mina sköna janelle mjukis! och en t-shirt. älskar verkligen mjukisbyxor nu för tiden! så fort jag kommer hem, så är det första jag gör är att slänga mej i ett par mjukisbyxor och kanske en tjocktröja om jag fryser! förut gjorde jag aldrig det, kunde sitta med jeans en hel kväll fram från klockan 8 på morgonen till 11 på kvällen. HA-HA fattar inte!?
 
nu ska jag ta bort sminket, borsta tänderna och kolla om det går något bra på tv! annars forsätter jag att knappa på datorn. vi hörs imorgon, kram på er mina kära läsare! 
 

 
slänger in en bild på mej som togs när jag var med josefine
Trackback
RSS 2.0