precis kommit hem från sjukhuset

kom precis hem från sjukhuset, mamma kom hem från jobbet och sedan cyklade vi dit. dem tog lite prover på mej, och undersökte mej osv. och sedan åkte jag hem och mamma tillbaka till jobbet. tänkte överasska er med dagens outfit idag, men nu la kameran av.. så det får bli lite senare isåfall!

det började precis regna från ingenstans, det dök väl upp ett litet moln som blev lite arg på mej! hahaha nejdå, hösten är ju här och regn är väl symbolen för hösten, eller? och dem fallande löven, åh det är faktiskt riktigt vackert! när löven bli gula, orange:a och röda på samma gång. det blir ju lite eld färg! ser fram emot att få fota det.

hmm.. oj! mina lampor i rummet började blinka, va läskigt haha! ska nog ta och slå mej ner framför tv:n med en kopp . hoppas bara att grannarna brevid slutar skrika på varandra så att jag slipper höra dem... hehe


liten bild på mej fick det bli då, och haha jag hade den frsiyren för att skulle bli lockar! men den frisyren var ändå rätt söt ändå, att bara ha hemma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0