nyduschad

kom precis ut ur duschen, underbart! älskar att duscha länge. men gillar inte stressiga duschar, då man bara slänger sej in i duschen och gör det man måste i stress och stänger av kranen och det blir kallt...


iallafall, så ska jag börja fixa mej nu, sminka mej osv. sedan så ska jag ta något att äta. och så ska jag träffa angela och vi ska dra till gränby centrum. ska kolla på en vinterjacka, skor och lite kläder som jag hittat i internet. juste, anledningen till att jag inte var i skolan idag var för att jag hade frukstansvärt ont i magen imorse, det stack till såfort jag gick så jag var tvungen att gå böjd men då fick jag ju ont i ryggen istället?

iallafall.. nu ska jag sminka mej, fixa håret och allt det där tjejer brukar göra innan dem drar ut haha ♥ hörs!


Kommentarer
Postat av: fatimaswary

snygg blogg!

2011-09-02 @ 15:36:37
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0