HEJ JAG ÄR TILLBAKA!

HEJ KÄRA BLOGGEN OCH BLOGGLÄSARE! nu är jag tillbaka!

kom hem från skolan för ett tag sedan, jisses vilken varm dag! hettan bara steg och steg och solen var pigg som sjutton och visade upp sin bästa sida! haha dock blev det väldigt lökigt på rasten. föresten, var jag den enda som inte kollade på idol igår? hann iallafall se dem nya domarna, gillar dem inte alls... tycker dem andra två domarna som har lämnat, var så roliga tillsammans med laila och bagge! dom var liksom "de tre musketörerna" hehe.

sedan hörde jag att många blev så tokiga i den där andreas som hade gittar? "åååh va snygg han är" så säger alla. han blir nog den nya tjejfavoriten haha! visst han var ju grym, men snygg? nej inte ett dugg!

angående att det inte gick helt plötsligt att söka på min blogg och att ens logga in (tro mej det chockade mej också!) så hade det hänt en "privat" grej som jag helst inte vill dela med mej i bloggen. men som tur är att jag är tillbaka, right?  hahaha jag är hur glad som helst....

iallafall, helgen som var spenderade jag med angela. vi var ute hela dagarna långa, satt och snackade, hängde vid ishallen, lyssnade på musik, snackade om allting mellan himmel och jord. det var hur nice & trevligt som helst!

sedan kollade jag och pappa på filmen "hur många lingon finns det i världen?" den var hur jäkla bra som helst, först trodde jag att den skulle vara dålig. men nej, helt värd att se faktiskt! 

tänkte göra ett videoinlägg och säga allt det här, men det gick inge bra alls. så det fick bli skriftligt istället! idag hoppas jag att mamma hämtar kläderna (som kom i onsdags). och att jag får tillbaka min skinnjacka av min moster! för ja, den behövs ju snart...

(bild jag tog i fredags)

Kommentarer
Postat av: haanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

SÖT!!!!

2011-09-06 @ 15:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0