härlig höst dag med josefine

kom hem för ca en timme sedan. AJJ säger mina fötter haha! vi gick runt, och snackade. fotade mycket och så gick vi förbi gränby centrum och köpte oss en varsin smoothie! första gången jag har smakat (och nu är jag helt beroende! haha! det kommer nog bli min frukost från och med nu) 

 

stackars josefine som trampade i kobajs... haha fyfan det såg inte vackert ut! hoppas du lyckas få bort det sötnos! haha men fan så kul vi hade josefine, värsta skrattattackerna. det var verkligen såå himla härligt och träffa dej igen, vi får träffas snart igen och göra om det här! 

 

nu kom pappa precis hem, så vi ska väl käka lite. men först så ska jag gå och hämta usb:n till kameran. vi hörs senare! här är två bilder från idag:



Kommentarer
Postat av: Kattie

fina bilder! :D

2011-09-27 @ 08:30:14
URL: http://kattiey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0