HAHA D-U-N-D-E-R!

OOOJJJ. haha har helt totalt glömt bort bloggen, eller? okej nu ska jag vara ärlig. har inte velat blogga.. hade ingen lust helt enkelt!

kom nyss hem iallafall, haha har haft en grym kväll med emelie! shit så länge det var man träffade den tjejen! fan så galna bilder vi tog hahaha.. och allt som hände, allt vi snacka om. hahah asså de va så jävla kul

de får vi göra om hahah...! lägger ut bilderna när hon har lagt ut dem på fejjan. nu ska jag fika lite, sitta vid tv:n och sedan går jag och lägger mej, har så jävla ont i benen nu hahahah!!!



a picture of me i guess. och ni som klagar om att jag har öppen mun på alla bilder, så bryr jag mej inte ett skit. jag trivs mä't PUSSHEJ LEVERPASTEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0