en patetisk anonym människa som nu äntligen får svar

 


 

har fått den här idiotiska kommentaren, och liknande flera gånger. och nu är jag så jävla trött på er idioter som inte har något bättre för er än att hålla på såhär. och ni har ju velat sett min statistik som "bevis" osv. och ja.. nu har jag ordnat det (inte för att jag tror att ni kommer fatta och gå vidare, menmen får väl hoppas lite kanske hahaha!) men såhär ser min statistik ut när jag har uppdaterat väldigt dåligt

 

och om ni inte tror mej, så får jag väl helt enkelt ignonera er som jag gjort hitils. 

 

 


Kommentarer
Postat av: josefine<3

svar: taaack men du är fin janelle ! <3

2011-09-07 @ 21:30:12
URL: http://josefineolssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nu ägde du ut idioterna rikigt bra där janelle! ;)

2011-09-07 @ 21:58:38
Postat av: snövit

Hatets don't want you to change, they want you to disappear.

Har du aldrig lärt dej det?



Dom dom hackar på din blogg vill inte att du ska bevisa någonting, dom vill att du ska stänga ner den. Så don't bother säger jag ;)

2011-09-07 @ 22:21:35
Postat av: Anonym

HAHA kul att bilden är tagen från google, bevisa bättre där din bloggadress verkligen står med i så fall. Och nu är det väll så att folk läser din blogg för att garva åt dig, hur går det i kunskap nu för tiden? :) Blir lite större i käften när 9orna har slutat?

2011-09-08 @ 15:00:35
Postat av: janelle

sv till anonym: jag behöver inte bevisa någonting för dem, eller dej! bilden är inte tagen från google. kör inte sånt race längre, det gjorde jag för många år sedan. nu har jag växt upp, tillskillnad från dej.



2011-09-08 @ 15:50:02
URL: http://janellanderson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hah, lilla janelle...

rakt på sak, så ljuger du ju. statistiken är fake. du har inte så många läsare som du säger, alla vet det.

passa dig. en dag kanske nån kompis som hänger med dig klickar in på statistiken och tar en screenprint av den. sedan har du skämt ut dig inför hela världen. eller jaa, de 10-12 personerna som kollar din blogg iaf.

förresten varför tar du kort på "när du uppdaterar som sämst"? visa när det är som bäst istället! dvs, kanske 20?



"Nu ägde du ut idioterna riktigt bra där janelle! ;)" haha, det var du själv som skrev det. för att det ska se ut som om du har stöd.



till sist...

du är inte cool. du säger saker och gör tvärtom. du "ignorerar" inte "idioterna", utan du startar bara konflikter genom att visa fake statistik.



janelle, sluta bara. det är så ologiskt av dig.

2011-09-08 @ 16:22:16
Postat av: janelle

sv till anonym: asså herregud! ni ger er aldrig va? ni har ingenting bättre för er än o bry er om hur många läsare jag har? jag planerar inte direkt och bli känd? rent ut sagt, skiter jag i hur många läsare jag har. men nu är det så att jag har många läsare och det ju kul! men sen att ni inte tror mej, bryr jag mej inte alls om. jag tycker du ska sluta, vem du nu är som tydligen inte kan stå för vad du säger, för du är så patetisk och allt du säger låtar bara så B.



ps. INGEN vet hur många läsare jag har, men forsätt gärna att säga att alla vet om det. för då är det DU som skämmer ut dej med stora bokstäver. fast det gör du redan.

2011-09-08 @ 16:34:44
URL: http://janellanderson.blogg.se/
Postat av: Anonym

eh, du är fan dum i huvudet. alla förstår att bilden är från google. Annars skulle du inte göra den så där liten och vi skulle få se hela din statistik inte bara dom dagar det går bra för dig?och om du nu vill visa hur många du har kan du väl göra en video och filma från tillexempel idag när du har bloggat rätt bra? eller skäms för att visa för att det är så pass dåligt?

2011-09-08 @ 19:43:11
Postat av: janelle

sv: ni får tro vad ni vill nu, hejdå!!

2011-09-08 @ 19:46:33
URL: http://janellanderson.blogg.se/
Postat av: L*uiise

Till din jävla pissANONYM: Aso du din fucking idiot! Vadfan heter din blogg då!? Ska vi se hur dålig den är. Eller kanske du inte ens har en blogg? Och inte vet att det är gangska jävla svårt att underhålla folk? Det kanske beror på att du själv vet att du hade haft en jävligt mycket sämre blogg än Janelle? Jag läser Janelles blogg ofta och jag tycker att den är rolig att läsa och intressant. O vadå från GOOGLE? Bara därför att du använder allting från Google- "kolla på min snygga kille/tjej" (skriver VÄRLDENS HETASTE TJEJ/KILLE på GOOGLE). Eller "Kolla vilken cool ny cykel jag har fått!" (skriver ASCOOL CYKEL på GOOGLE). Så håll käften du, istället för att vara en jävligt tråkig och elak människa. När du har förstått att du är jävligt ree kan du svara på den här kommentaren. Innan dess HÅLL DIN KÄFT.

2011-09-10 @ 22:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0