sitter och kollar på vänner

sitter och kollar på vänner, slutar aldrig älska det programmet! önskade dock att dem kunde göra nya avsnitt.. mamma är snart klar med maten, och efter det så ska jag ta ett skönt avslappnat bad! det var verkligen jätte länge sedan jag tog ett bad, det säkert ca tre eller två år sen sist!

hihi, va mysigt det ska bli! med lite ljus och musik. och bara slappna av, kanske till och med somnar? ska raka benen, ha ansiktsmask, ta hand om mej lite! eftersom jag redan tagit hand om min kropp idag när det gäller hälsa 

och klockan nio är det desperate housewife, shit va spännande det är just nu! och efter jag har sett det ska jag nog gå och lägga mej. imorgon är det redan ondsag, då har jag engelska redovisning.. är lite nervööös.

bild från några veckor sedan


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

fin bild :D skit fina ögon!

2011-10-26 @ 11:02:34
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Amaaaanda

Hej hej,

jag har en tävling på min blogg där du kan vara med och tävla om en hel uppsättning av depends höstlack! Hoppas du vill vara med och tävla

http://amaaanda.myshowroom.se/vinn-hela-depends-host-kollektion/#comment



Kram Amaaanda

Följ mig gärna på bloglovin också !

2011-10-26 @ 15:50:11
URL: http://amaaanda.myshowroom.se
Postat av: Nathalie

Men gud du är ju hur gullig som helst! Tack så jättemycket för alla fina kommentarer och som fråga på ditt svar så jobbar jag redan som modell, ska till Oman i två veckor från och med nästa vecka och jobba med några olika modejobb! :)



Kul att du är med i tävlingen, stay tuned så får vi se vem som vinner! :D Kramar

2011-10-26 @ 21:51:35
URL: http://nathaliepetersson.se
Postat av: Malin

Här kommer lite kritik om hur du "poserar" " ut trycker ditt ansika och krops språket"

Jag jobbar mycket med detta med att fota "ungdoms modeller" och sånnt, jag lär ut hur dem ska tänka.



För det första måste du tänka på att du inte behöver se rädd ut på alla bilder? Några ibland kan vell räcka eller vad tycker du ?

för det andra du e så söt men försök se lite tuff ut ibland annars kan du se yngre ut ( det kan va bra att se liten ut men du vill vell inte att någon ska tro att du e yngre än du är? )

för det tredje du uttrycker ditt krops språk på ett bra sätt och försök variera lite med poserna ! det kmr gå super för dig ;)

Keep going

Puss&Kram hare bra!

2011-10-29 @ 22:49:49
Postat av: janelle

sv till malin: hmm.. haha wow, vet inte riktigt hur jag ska detta?

2011-10-29 @ 22:54:37
URL: http://janellanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0